I just love you more

Det var teckningen till vänster som fick mig att köpa mina första promarkers i början på året, tyckte att den bad om att färgläggas! Men när jag väl hade införskaffat mig färg så hade jag inte hjärta nog att ändra den. Men tur är väl då att markerpappret jag skrev om igår är så pass genomskinligt att man kan kalkera utan problem! Så här har vi version 1 och 2 sida vid sida och ja det var väl det...

Älskar den här teckningen, 1an alltså. Jag ser att den är "ful" men jag är så himla fäst vid den ändå och låten till teckningen (de flesta av mina teckningar har en haha!) är så himla ååååh!


Kommentarer
Postat av: Yobro

Visa lite pics nurå!

2011-12-13 @ 21:30:53
Postat av: linnéa björnfot

Asså du är så himla grym tjejen! :) Båda versionerna är coola - men jag som inte har någon "emotional attachment" till den första måste nog säga att den färglagda fångar mig mest!



Och ahaha jag har också speciell musik till mina bilder!!

2011-12-14 @ 17:52:05
URL: http://innanformindorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0