Teneriffa


Det var fina blommor utanför flygplatsen när vi kom. Och det luktade så där härligt utomlands.


Vi spelade minigolf. Lillebror gillar inte att fotas.


Tänkte vara så där lustig som jag är och ta en bild när jag låtsades sticka rumpan på en kaktus. Det hela slutade mycket smärtsamt och inga bra bilder blev det heller!


Såhär fint var det vid deras konserthus. Eller lyxhotell, jag vetefan!


Fontän. En sån som sprutar vatten.


Mor och bror.


Utsikten från balkongen.


Jag är sämst på att posera men kolla inte på mig, kolla på den söte jultomten i bakgrunden. Kan bara föreställa mig hur varmt det var i den där dräkten!
Vi tillbringade två hela dagar i olika vattenrutschbanor på härliga, exotiska, och Thailandinspirerade Siam Park.


Och den här bilden är riktad till Johanna. Kan detta vara the chips??


Kommentarer
Postat av: Yobro

The chips it is! ;-)

2011-12-28 @ 23:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0